המשרד הוא מקום בו אנשים רבים מבלים בו את מרבית זמנם. בין אם מדובר בלקוחות ובין אם מדובר בעובדי המשרד עצמם, אין ספק כי כולנו נכנסים למשרד כלשהו לפחות אחת לשבוע. בדרך כלל, משרדים מתאפיינים בתנועה ערה של אנשים. לעניין זה מגוון של יתרונות, אך גם חיסרון אחד בולט: הקושי בשמירה על הניקיון ועל הריח הנעים ברחבי המשרד. בשל כך שמדובר בעסק לכל דבר, ושהמשרד מאוכלס בעובדים רבים בדרך כלל, אין ספק כי בישום חלל המשרד הוא עניין מתבקש. לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת על בישום למשרד, כך שתוכלו להפוך את המטלה הזו לכמה שיותר נעימה ופשוטה.
"בישום למשרד" – מה זה אומר וכיצד ניתן לעשות זאת?
מטרתו העיקרית של בישום למשרד היא ליצור ריח נעים ונקי במשרד, וכמו כן לנטרל ריחות לא נעימים העלולים להתהוות בו בשל גורמים מבפנים או מבחוץ. בשל שלל סיבות שונות, לעיתים עלול להיווצר במשרד ריח של עובש, אבק, או אף ריח של זבל המגיע למשרד מבחוץ. בישום נכון ויעיל של המשרד, יאפשר לנטרל את הריחות הרעים הללו וליצור במשרד ריח נקי, נעים ורענן. ישנן שיטות רבות ומגוונות לבישום משרדים, כאשר לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה.
מהי השיטה היעילה ביותר לבישום המשרד?
אין ספק כי אחת השיטות היעילות ביותר לבישום המשרד, אם לא היעילה ביותר, היא בישום באמצעות ספריי ריח אוטומטי, או במילים אחרות: מפיץ ריח חשמלי. מדובר במכשיר קומפקטי העשוי פלסטיק, ומכיל בתוכו מקום ייעודי להכנסת סוללות וספריי ריח. המכשיר פועל כך שהוא מפיץ כמות מדודה (בדרך כלל, מדובר בלחיצה אחת) מספריי הריח אל חלל החדר, בכל פרק זמן מסוים שנבחר מראש על ידי המשתמש. באופן זה, החלל נותר מבושם, נעים ומנורטל מריחות רעים בכל שעות היממה.
כמה עולה מפיץ ריח חשמלי וכל כמה זמן יש לרכוש אותו?
עלותו של מפיץ הריח החשמלי היא לרוב לא גבוהה כלל, וחשוב מכך – מדובר בעלות חד פעמית. בניגוד לשיטות בישום רבות אחרות למשרד, המכשיר עצמו אינו דורש החלפה. כל שיש לעשות על מנת לתחזק את הריח הטוב ברחבי המשרד, הוא לרכוש ספריי ריח כשהישן נגמר, ולהחליף את הסוללות לעיתים רחוקות – שכן המכשיר חסכוני מאוד בחשמל. לרוב, החלפות אלה יידרשו רק לאחר שימוש אינטנסיבי של מספר חודשים, עניין המאפשר לנו לבשם את החלל במינימום של התעסקות ובהוצאות כספיות נמוכות ביותר.